קורס שיווק ומכירות לתזונאים ותזונאיות
ההזדמנות לבנות מאפס מותג קליניקה מוביל, ולהפוך את הידע המקצועי להצלחה עסקית!
בהנחייתו של עידו גולדנברג
ב־
4 מפגשים
4 מפגשים
ממוקדים תקבלו ידע, כלים ואסטרטגיות חדשניות שיאפשרו לכם להתמודד עם אתגרי הניהול, השיווק והמכירות.
המון שאלות, וקורס אחד עם המון תשובות – מהרו להירשם!
הקורס מוגבל ל־20 משתתפים בלבד.
- פתחתם קליניקה לתזונה, ומה עכשיו?
- איך מביאים מטופלים לפתח חדר הטיפולים?
- איך מבליטים את הייחודיות שלכם אל מול לקוחות פוטנציאליים?
- כיצד לנהל שיחה שממגנטת את הלקוחות דווקא אליכם?
מפגש 1: למצוא את הקול האישי בעולם הבריאות | מיתוג אישי שמוכר
- פתיחה: תיאום ציפיות, הצגת מבנה התוכנית ותרגיל היכרות דרכו נברר מה מייחד כל אחד ואחת.
- בניית תעודת זהות מקצועית: הדרך לתרגם את הידע והניסיון לסיפור מקצועי תדמיתי שמשקף אתכם, ויצירת 'תעודת זהות שיווקית' שתשמש אתכם לאורך הקריירה.
- פסיכולוגיה של מכירות: חשיפה לחוקי השיווק והמכירות דרך סימולציות עסקיות ומשוב לשיפור הביצועים.
מהמפגש הראשון תוכלו לצאת עם הבנה ברורה לגבי הייחודיות שלכם, וכיצד להפוך אותה ליתרון שיווקי.
מפגש 2: ניהול עצמי = ניהול העסק שלכם
- שגרת עבודה שמובילה לניצחון: היכרות עם שגרת עבודה כבסיס לכל הצלחה עסקית, ותרגול אלמנטים מהשגרה לחיזוק הביצועים העסקיים מידי יום.
- זיהוי ויצירת הזדמנויות עסקיות: אינטליגנציה עסקית, יכולת לשתף פעולה ושימוש ברשתות חברתיות – ככלים לפתיחת דלתות חדשות.
- תהליך המכירה – הצעד הבא: שיטות לעורר את הצורך בקרב הלקוחות לרכוש את השירות; כלים לבניית הצעת מחיר ברורה ואפקטיבית תוך שמירה על תקשורת אמינה ומקצועית.
מהמפגש תצאו עם יכולת לזהות הזדמנויות שמובילות לתוצאות, ותקבלו כלים פרקטיים ליצור סדר בעסק.
מפגש 3: מכירות זו לא מילה גסה | הגרסה למתקדמים
- שאלות שמוכרות: טכניקות מתקדמות לשאילת שאלות שיהפכו את השירות שלכם לנחוץ.
- מיומנות סגירת מכירה: הדרך לנהל שיחה אפקטיבית שתוביל לסגירת עסקה, וכן יישום מיומנות ה־ Follow Up.
- פיתוח עסקי: סימולציות שיתמקדו בשיתופי פעולה, יצירת קשרים עסקיים חדשים ושימוש נכון במדיה הדיגיטלית ככלים לפיתוח עסקי.
מהמפגש תצאו מחוזקים ובטוחים להציע את השירות שלכם, ותקבלו כלים לבניית קשרים עסקיים בעלי אופק.
מפגש 4: מיומנויות מכירה מתקדמות |הדרך להשאיר חותם
- שיתופי פעולה חכמים: בניית תוכנית פעולה מסודרת ליצירת שיתופי פעולה שמניבה תוצאות.
- התנסות מול תרחישים יום־יומיים: נתאמן בסימולציות מורכבות הדורשות ניהול משא ומתן וטיפול בהתנגדויות.
- אפקט ה־WOW: הדרך לייצר צריבה רגשית שתשמור על אמונם של הלקוחות לאורך זמן.
מהמפגש תצאו עם כלים שיווקיים מתקדמים ועם מוכנות מלאה להפוך כל אתגר להזדמנות עסקית.

מנחה הקורס – עידו גולדנברג
מייסד ומנכ"ל בחברת ייעוץ והדרכה המתמחה בעולמות המכירה, השירות ופיתוח המנהלים; בעל ניסיון מרשים בהובלת תהליכי שיפור ביצועים בחברות המובילות בישראל.
עידו הינו חלק משורת המרצים בקורס "1, 2, 3 מתחילים…" המציע כלים מעשיים לתזונאים בצעדיהם הראשונים לפתיחת הקליניקה.
כתובת:
הברזל 34, רמת החייל (כיתת הלימוד)
ימי שלישי:
1/4, 8/4, 22/4 וב־6/5
בין השעות:
17:00־19:30
עלות:
1,900 ש"ח